3 alimente pe care trebuie sa le mananci pentru a avea un corp tonifiat

3 alimente pe care trebuie sa le mananci pentru a avea un corp tonifiat

Daca doriti sa construiti muschi, trebuie sa dati corpului dvs. nutrientii de care are nevoie, iar asta inseamna proteine.

Modelele de videochat au grija sa aiba un corp tonifiat, in care grupele de muschi sa se vada frumos, armonios. Acestea au apelat la sfaturile in nutritie ale Lisei Andrei, doctor si nutritionist.

De cata proteina avem nevoie?

Regimul alimentar recomandat (RAR) pentru proteine este de 0,8 grame pe kilogram de greutate corporala – adica aproximativ 46 de grame pe zi pentru o femeie si 56 de grame pe zi pentru un barbat. Cu toate acestea, acest numar poate varia in mod salbatic in functie de aportul caloric zilnic si de activitatea fizica. „Daca va pregatiti cu tarie, corpul dumneavoastra necesita mai multe proteine decat persoana obisnuita pentru a repara muschiul descompus in timpul antrenamentului si pentru a construi un tesut muscular nou”, spune Lisa Andrei. „Persoanele obisnuite care merg la sala doar pentru a-si mentine o greutate normala poate avea nevoie de 1 gram de proteina pe kilogramul de greutate corporala, in timp ce un culturist profesionist poate avea nevoie de 1,5 grame pe kilogram de greutate corporala.

Pentru a obtine proteina necesara, Lisa Andrei le-a sfatuit pe modelele de videochat din cadrul celui mai bun studio de videochat din lume sa consume urmatoarele alimente:

 

Seminte de canepa

Semintele de canepa sunt incarcate cu proteine. Doar trei linguri de seminte de canepa (cunoscute si sub numele de inimi de canepa), vor oferi 10 grame de proteine si o cantitate sanatoasa de acizi grasi omega-3. Obtineti doza zilnica adaugand seminte de canepa intr-un smoothie, peste iaurt sau faina de ovaz sau intr-o salata.

 

(Psst: Un mic dejun plin de proteine va poate satisface pofta de mancare si va poate ajuta sa mancati mai sanatos toata ziua.)

 

Guava

Un fruct tropical cu proteine? Dr. Lisa spune ca acest fruct exotic ofera 4,2 grame de proteine pe cana. Si avand in vedere ca guava este ambalat cu vitamina C (100 de grame furnizeaza de trei ori mai mult decat ADR), este, de asemenea, o modalitate gustoasa de a preveni semnele imbatranirii pielii, deoarece stimuleaza productia de colagen, ceea ce face pielea sa para neteda. Alimentele ambalate cu vitamina C iti imbunatatesc, de asemenea, circulatia.

 

Drojdia nutritiva

Data viitoare cand trebuie sa faceti un sos cheesy cremos sau doriti sa adaugati aroma de cheesy floricele, incercati drojdia nutritiva. „Trei linguri din aceasta capsa vegana contin 12 grame de proteine si este o sursa buna de vitamine B”, spune Lisa. Vitaminele B sunt esentiale pentru rezistenta musculara. De asemenea, ajuta metabolismul aminoacizilor, metabolismul proteinelor si ajuta la refacerile musculare.